فراخوان جایزه دکتر اکبرزاده برای رساله و پایان نامه برتر در زمینه هوش مصنوعی در خدمت به تعالی جامعه انسانی (AI for Good Award)

۰۲ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۲ کد : ۴۲۷۲۱ فراخوان‌های پژوهشی
تعداد بازدید:۴۶

بدینوسیله فراخوان اولین دوره جایزه دکتر اکبرزاده برای رساله و پایان نامه برتر در زمینه "هوش مصنوعی در خدمت به تعالی جامعه انسانی"

Best Thesis and Dissertation AI for Good Award

که بنیانگذار محترم آقای دکتر محمدرضا اکبرزاده توتونچی به همراه این بنیاد و انجمن سیستم‌های هوشمند ایران و نیز همکاری قطب علمی رایانش نرم و پردازش هوشمند اطلاعات دانشگاه فردوسی مشهد تاسیس نموده‌است، تقدیم حضور می‌گردد.

هوش مصنوعی رکن اصلی انقلاب چهارم صنعتی می‌باشد که بر پایه انقلاب‌های قبلی و عصر دیجیتال، گستردگی اطلاعات و سهولت ارتباطات بنا شده‌است. امروزه، گستردگی کاربردی و قابلیت خلق ثروت توسط این فناوری بر کسی آشکار نیست. بدین سوال که "آیا هوش مصنوعی می‌تواند تاثیرات مثبتی در راستای حقوق بشری و مسئولیت اخلاقی خود بر محققان و افراد جامعه بشری ایجاد کند؟" پاسخ خواهد کرد. در این جا نیز در جهت رسیدن به تعالی جامعه انسانی، این علم می‌تواند با رویکردهای بین‌رشته‌ای و پژوهش‌های کاربردی، مسیری هموار و در جهت نیل به زندگی موثرتر و جامعه انسانی تعالی آن هدفمند باشد. هدف از این فراخوان، تقدیر از برترین رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دوره‌های تحصیلات تکمیلی با راهنمای اساتید و راهنما در کلیه موضوعات در کرانه تحقیقاتی و کاربردی می‌باشد که پایان‌نامه‌ها به سمت و حمایت این فناوری با ابعاد وسیع هوش مصنوعی از منظر کاربردی و نظری، از کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشور واجد شرایط که از ابتدای ۱۴۰۱ لغایت ۱۴۰۴ از پایان نامه خود دفاع نموده‌اند دعوت می‌شود در این فراخوان شرکت کنند. لازم است دانشجویان علاقه‌مند به شرکت، فرم مشخصات و مدارک مورد نیاز (شامل فرم تکمیل شده نامزدی، کپی مقاله استخراج شده از رساله/پایان‌نامه و تائید دفاع، مستندات دیگر همچون جوایز و افتخارات و یک نسخه الکترونیکی رساله/پایان نامه در یک فایل PDF) را تا حداکثر مردادماه ۱۴۰۴ به هر دو آدرس پست‌الکترونیک isssii@um.ac.ir و AIfirGoodinIran@gmail.com ارسال نمایند.

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.