فراخوان پژوهشی شهرداری اصفهان

۱۹ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۷ کد : ۴۳۳۴۰ فراخوان‌های پژوهشی
تعداد بازدید:۹۶

به استحضار می‌رساند شهرداری اصفهان پروژه‌های پژوهشی "بررسی جامع عملیاتی طرح مدیریت یکپارچه پسماندهای عادی شهر اصفهان با در نظر گرفتن نقشه راه سازمان مدیریت پسماند و سایر اسناد بالادستی و با تکیه بر نقطه گذر به محل پردازش" و "بررسی وضعیت جریان سرگردان در خط یک مترو اصفهان" را از طریق درگاه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.Setadiran.ir فراخوان نموده است. جهت دسترسی به سامانه مذکور لازم است در قسمت بالای صفحه سامانه ستاد روی گزینه آگهی‌های عمومی انتخاب کرده و در صفحه باز شده، در صفحه بازشده در سمت راست صفحه در قسمت سامانه، گزینه مناصفه و سپس گزینه مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی انتخاب می‌گردد. در مرحله بعد در بخش دستگاه اجرایی، گزینه شهرداری مرکزی اصفهان انتخاب و فیلتر اعمال می‌گردد، سپس فراخوان پروژه مذکور نمایش داده می‌شود.

مواعد زمانی:

  • تاریخ انتشار مناقصه: 1403/06/10
  • مهلت دریافت اسناد مناقصه: 1403/06/17
  • مهلت ارسال پیشنهادات: 1403/07/01

لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا بازگشایی پاکت‌ها در سامانه ستاد انجام می‌شود.

 


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.